Законом про комерційний облік споживання тепла, холодного та гарячого водопостачання визначається регулярна повірка лічильників води і тепла кожні 4 роки, якщо в технічному паспорті вимірювального приладу не зазначені інші терміни (залежить від класу точності). Нехтувати цими нормативними вимогами не можна. В іншому випадку, прилади будуть автоматично вважатися непридатними для подальшого застосування. Їхні свідчення не будуть прийматися до уваги водоканалами, Теплосервісами.
В результаті, розрахунок спожитих енергоресурсів буде проводитися на підставі встановлених норм, а не фактичних даних, що виявиться більшим за середньостатистичні показники приблизно в 2-2,5 рази.
З метою економії власних коштів слід дотримуватися періодичності повірки. Терміни виконання робіт зазначаються в квитанціях, а також в особистому кабінеті споживача послуг на сайті компаній-постачальників послуг. Споживачеві надається інтервал в 3 місяці (квартал), протягом якого необхідно виконати перевірочні роботи.